Terug in Nederland 🇳🇱

10 juli 2018 - Sambeek, Nederland

Dat was dan het avontuur in Spanje.. We zijn vrijdag ochtend terug gevlogen naar Nederland. De laatste dagen zijn we nog wezen uiteten bij een mexicaans restaurant, we zijn naar het strand geweest en nog naar een waterpark. Na wat stress is de vlucht helemaal goed gegaan en toen we de deur door liepen stonden onze familie's daar. Wat super leuk was is dat er opeens 7 meiden opstonden achter een spandoek en ik enorm schrok van ze haha. Het waren me vriendinnen die allemaal mee waren gereden naar Eindhoven. Super lief! Daarna moesten we toch echt afscheid nemen van elkaar maar gelukkig hebben we alweer een bbq op de planning over 2 weken. Ik ben erg blij om weer thuis te zijn en ik heb een hele mooie ervaring in Spanje mee mogen maken. Een ervaring om nooit te vergeten! Ik heb een nu een goed  beeld van het Spaanse leven en had dit zeker niet willen missen.

Exploring the world is the only thing you buy that makes you richer.

¡Ahora voy disfrutar mis vacaciones!

Adios😊

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Sjaak Smits:
    10 juli 2018
    Wel grappig om te lezen, ook mooie foto's, zie je een paar keer een aap en de volgende foto onze Jaap, zoek de 10 verschillen.
    Fijn dat je hebt genoten maar zeker ook fijn dat je weer thuis bent.