Naam:
reisvanbo.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over mij

Mijn naam is Bo Derikx. Ik zit in het 3e jaar van mijn mbo verpleegkunde opleiding in Nijmegen. Samen met mijn ouders en broers woon ik in het gezellige dorp Sambeek. Hier heb ik mijn vriendinnen en vrienden al van kleins af aan leren kennen. In het weekend ben ik dan ook graag met vrienden om me heen. Ook heb ik een vriend waar ik veel ben in mijn vrije tijd. Voetballen is ook nog een hobby van mij. Ook maakt dit het extra leuk dat ik deze hobby kan delen met mijn vriendinnen. Vet gezellig dus! Verder houd ik van reizen, shoppen, fotograferen en uitgaan.

Over mijn reis

Samen met 4 anderen meiden ga ik 10 weken stage lopen in Chiclana de la Frontera, een stad in Zuid-Spanje. Graag was ik naar de Filipijnen gegaan maar helaas ben ik hiervoor uitgeloot.. Toch wilde ik gaan en voor mijn gevoel leek Spanje me ook een geweldig avontuur. Ik kwam terecht in een groepje met 4 andere meiden en kende niemand. We zijn een avond wezen borrelen en een avond wezen uiteten. Ik voelde me al snel op me gemak en ben erg blij met mijn keuze.

Bezochte landen

Ik heb 14 landen (6%) bezocht:

België, Bulgarije, Duitsland, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, Italië, Kroatië, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Slovenië, Spanje, Turkije.