Feestend weekend🎂

24 mei 2018 - Sambeek, Nederland

Vorige week donderdag 17 mei zijn we in de avond onze vrienden op gaan halen. De vriendjes en een vriendin kwamen langs en samen met zijn 10e hadden we een appartement gehuurd in Chiclana zelf. De vrijdag zijn we met zijn alle naar Sevilla gegaan en hebben we ons daar opgesplitst. Ieder deed zijn eigen ding en in de avond spraken we weer ergens af. Mijn vriend Jaap kwam samen met een vriendin van mij Brit en we hebben met zijn 3e veel rondgelopen en gezien.

In de avond hebben we met zijn alle wat gedronken want Michelle werd om 00:00 uur 21. Het was erg leuk versierd met slingers en ballonnen en ook hadden ze een cadeau geregeld. Super lief!

Zaterdags zijn we naar Cádiz geweest en hebben we ons daar weer opgesplitst. Erg leuk om de mooie plekken te laten zien hier. In de avond gingen we stappen in San Fernando. Om 00:00 uur werd ik 19 dus ook toen hadden we weer iets te vieren. In het begin was er nog niet veel te doen in de club maar later werd het drukker en hebben we een erg gezellige avond gehad! Iedereen had het naar zijn zin en ik was erg blij dat Jaap en Brit bij me waren. Een hele geslaagde verjaardag 🥂

Zondag zijn we naar het strand geweest en in de avond stond er op de planning dat we zouden bbq'en. Helaas werkte de kolen niet mee en moesten we het vlees toch nog koken in de pan.. 😄

Maandag hebben we alles opgeruimd en afscheid genomen van het luxe appartement. Helaas moesten we weer terug naar ons appartmentje haha. In de middag hebben we afscheid moeten nemen van het bezoek en dit was wel even moeilijk maar toch ben ik erg blij dat ze gekomen zijn. Het was een geweldig weekend!

Derest van de dagen hebben we stage gelopen. Wat ons erg heeft aangegrepen is dat er een paar meiden zijn met erge heimwee waar ik verder niet teveel op inga. Gelukkig zijn we nu weer wat positiever en hebben we vanaf vandaag een week vakantie! We hebben in Nederland bedacht wat we in onze vakantie wilde gaan doen en zijn op een stedentrip gekomen. Morgen vertrekken we eerst met de auto naar gibraltar om de apen te bekijken in het stukje Engeland van Spanje! Daarna rijden we door naar Marbella om daar 3 nachten te verblijven. Nadat we Marbella hebben gezien rijden we naar Malaga voor 3 nachten en als laatst gaan we nog 2 nachten naar Ronda. We hebben hier erg veel zinin en zijn benieuwd naar wat er allemaal te zien is.

Hasta luego! 🐒

1. Ingrid:
    24 mei 2018
    Lieve Bo, Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Volgens mij gaat het goed met jou/jullie. Fijn dat jullie zoveel uitstapjes maken. Geniet nog
  2. Bo:
    24 mei 2018